עד לפני מספר חודשים נחשבו הפרסומות של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, לליגה משל עצמן במונחים של זכירות ואהדה. במשך שבועות ארוכים, בין אם הפרסומות היו באוויר ובין אם לא, הן זכו לאחוזים גבוהים במיוחד גם במונחי זכירות ובעיקר במונחי אהדה. עם הזמן נדמה כי השפה הוותיקה של המותג מיצתה את עצמה, ובנוסף הפציעו פרסומות נוספות ש'פיצחו את השיטה".
אולם בשבועות האחרונים נעשו שינויים בשפה כפי שהקהל התרגל אליה. ייתכן כי למהלך לקח מעט זמן לתפוס, ולקהל לקח זמן להתרגל לשפה החדשה, אבל השבוע שוב ניכר פער משמעותי בין הפרסומת בכיכובה של שני כהן לבין כל השאר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעור אהדה הגבוה בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.7%.
בראש דירוג הפרסומות הזכורות ממוקמת טורנדו. הפרסומת, באמצעות מקאן תל-אביב, רושמת שיעור זכירה הנמוך בכ-7% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.
הקמפיין לישראכרט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע. היקף ההשקעה בקמפיין עומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-606 אלף שקל.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 511, בהשוואה ל-542 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.7 מיליון שקל, בהשוואה ל-39.0 מיליון שקל בשבוע הקודם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.