סיכום השנה בניודים בסלולר: חברת אקספון, מפעילת המותג We4G, מנצחת בגדול עם 116 אלף ניודים חיוביים, בפער אדיר מול כל מתחריה. החברה שמסיימת את השנה עם התוצאה הגרועה ביותר בניודים היא פרטנר, שאיבדה 72 אלף לקוחות. ניודים בסלולר מוגדרים כלקוחות חדשים מינוס לקוחות נוטשים, וללא מצטרפים שנכנסו בפעם הראשונה לשוק.
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי שנת 2019 מסתיימת עם מגמה ברורה של נטישה של החברות הוותיקות (בהן גם גולן טלקום והוט מובייל), ומעבר ל-We4G שיצרה השנה פער מובהק בינה לבין מתחרותיה. חוץ ממנה, רק שתי חברות נוספות מסיימות את השנה עם גיוס לקוחות - רמי לוי, שרשמה ניוד חיובי קטן של כ-5,000 לקוחות; ו-019 מובייל, עם ניוד חיובי מזערי של כ-200 ניודים. גולן טלקום מסיימת את השנה עם 11.9 אלף ניודים שליליים, סלקום איבדה 12.6 אלף לקוחות, הוט מובייל איבדה 13.3 אלף לקוחות, פלאפון איבדה 18.9 אלף לקוחות, ופרטנר כאמור סוגרת את הטבלה עם ניודים שליליים של 72.3 אלף לקוחות.
את דצמבר מסיימות החברות עם מגמות זהות למדי. We4G הוסיפה 8,000 מתניידים, פלאפון עם גיוס חיובי מינורי של כמה עשרות מספרים, 019 מובייל רושמת ניוד שלילי של 250 לקוחות, רמי לוי איבדה 500 מתניידים, סלקום עם ניוד שלילי של 620, ואחריהן הוט מובייל שאיבדה 2,600 לקוחות, גולן טלקום עם 2,800 ניודים שליליים ופרטנר שאיבדה 2,900 לקוחות.
We4G נכנסה לשוק באפריל 2018, ובאותה שנה גייסה סך של 92 אלף מנויים; ואילו פרטנר איבדה 63 אלף לקוחות ב-2018.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.