בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת: "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.
הפרסומת של בזק אינטרנט ניצבת גם בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.6%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של בזק אינטרנט עם גוב ופורטיס הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 545, בהשוואה ל-542 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-43.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-39.0 מיליון שקל בשבוע הקודם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.