בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת: "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.0%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של 9 מיליון: "מבצע מטורף לסוף שנה-מצטרפים ומקבלים עד 500 שקל הנחה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.6%.
הזכורות והאהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של בזק אינטרנט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 495, בהשוואה ל- 545 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-43.1 מיליון שקל בשבוע שעבר. התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.