ג'נרל מוטורס מחייה מחדש האמר חשמלי שיימכר תחת המותג GMC, מותג שהיה פעם פופולרי ועם זאת שנוי במחלוקת ושנעלם לפני כעשור. זאת לפי גורמים המעורים בנושא.
החברה גייסה את כוכב ה-NBA לברון ג'יימס כדי לקדם את חזרתו של ההאמר, ועובדת על תוכנית פרסום הכוללת שידור פרסומת במהלך הסופרבול בחודש הבא.
הדגם החדש של ההאמר, שצפוי לצאת לשוק כבר בתחילת 2022, ימותג כטנדר מחוספס, דמוי ג'יפ לחובבי שטח, וישווק בכמויות קטנות. ההאמר יהיה הראשון מבין מספר רכבי שטח גדולים המונעים על סוללות שג'נרל מוטורס צפויה לייצר במהלך השנים הבאות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.