פרטים חדשים אודות פארק השעשועים של חברת משחקי הווידאו הגדולה בעולם נינטנדו, "סופר נינטנדו לנד", שצפוי להיפתח ביפן, חושפים כי הפארק ישלב חוויה אינטראקטיבית בביקור בו - בעזרת מכשירים לבישים ואפליקציה ייעודית.
המבקרים בפארק יקבלו צמידים שיקראו צמידי "Power Up", ואלה יסתנכרנו עם אפליקציה, יאפשרו למשתמשים לאסוף מטבעות דיגיטליים ולהתחרות במבקרים אחרים, וינטרו פעילויות נוספות של המבקרים, לפי דיווח בבלומברג יפן. בנוסף, האפליקציה למובייל תציג מפה של האטרקציות בפארק ותאפשר למבקרים ליצור לעצמם פרופיל.
"סופר נינטנדו לנד" צפוי להיפתח במסגרת הרחבה של פארק השעשועים של אולפני יוניברסל בעיר אוסקה שביפן, וביוניברסל כינו את החוויה בו "משחק וידאו חי בגודל מלא". ההקמה של "סופר נינטנדו לנד" הוכרזה לפני מספר שנים, והוא ייפתח בקיץ, לפני אולימפיאדת טוקיו 2020, אך טרם פורסם תאריך מדויק לפתיחה.
אחרי הפארק היפני, חלק שיוקדש למשחקים של נינטנדו צפוי להיפתח גם בפארקים של אולפני יוניברסל בהוליווד, באורלנדו ובסינגפור. לפי דיווחים, עלות ההקמה של הפארק היא מעל 351 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.