על רקע המשבר ביינות ביתן, מבצעת הרשת שינוי במערך התקשורת שלה. ל"גלובס" נודע כי הבוקר (ד') הפסיקה הרשת את התקשרותה עם משרד יחסי הציבור שלה, שלום תל-אביב שבבעלות זמיר דחב"ש.
בחודשים האחרונים חיפש נחום ביתן, בעלי הרשת, רוכש לסניפים שבבעלותו וסבל ממומנטום תקשורתי שלילי, זאת על רקע קשיי תזרים אליהם נקלעה פעילות הרשת. לאחרונה הוא התקשר בשתי עסקאות מכירה עם המתחרות ויקטורי ופרשמרקט. אלה אמורות לסייע לביתן למחוק את החוב לנאמני רשת מגה, שאותה רכש לפני כשלוש שנים, העומד על כ-150 מיליון שקל.
השבוע פורסם כי סמנכ"ל הכספים של יינות ביתן, רו"ח איל וינברג, עוזב. מי שימונה תחתיו הוא רו"ח דוד סבן, שכיהן ב-12 השנים האחרונות באיקאה, בתפקידו האחרון כסמנכ"ל כספים.
עם זאת, נראה כי בכדי להביא את הרשת ליציבות מלאה, נדרשת הזרמת כספים נוספת בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל, ובשוק נפוצו שמועות על כוונה להכניס לתוכה משקיעים שונים. לפני כחצי שנה נחשף ב"גלובס" כי קבוצת יינות ביתן מעכבת תשלומים לספקים ומציגה ירידה חדה במכירות, וכי בעל השליטה ברשת הזרים לה עשרות מיליוני שקלים במהלך 2019.
דחב"ש ויינות ביתן סירבו להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.