קבוצת אי.די.איי לביטוח מובילה השבוע את דרוג הפרסומות הזכורות והאהובות עם שני מותגי הביטוח של החברה: ביטוח ישיר ו-9 מיליון.
הפרסומות לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-37% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.
הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-35% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.5%.
הקמפיין ל-yes, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 519 (בהשוואה ל- 477 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.0 מיליון שקל (בהשוואה ל- 26.3 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות 23-1-20
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.