המשבר הסביבתי מחלחל לתעשיית הקוסמטיקה? שיתוף-פעולה בין קבוצת הקוסמטיקה לוריאל (L'Oreal) לבין ענקית האריזות אלביאה (Albéa) מציע להחליף שפופרות פלסטיק של מוצרי טיפוח בכאלה שעשויות מקרטון.
לוריאל נחשבת לקבוצת הקוסמטיקה הגדולה בעולם, והטעמת פיתוח כזה, ככל שיורחב, עשויה לצמצם את ההיקפים האדירים של הפסולת הבלתי ניתנת למיחזור שמייצרת תעשיית הקוסמטיקה ברחבי העולם, כאשר חלק ניכר מאריזות מוצרי הטיפוח מיוצר מפלסטיק.
שתי החברות פיתחו שפופרת למוצרי קוסמטיקה נוזליים העשויה מקרטון. בשפופרת החדשה מוחלף רוב הפלסטיק בחומר טבעי דמוי נייר. מדובר בפיתוח המהווה חלופה לסוגים שונים של אריזות למוצרי קוסמטיקה, אשר אמור להביא בעתיד, ככל שיורחב השימוש בו, לצמצום השימוש בשפופרות מפלסטיק.
אלא שהגעתן לשוק של שפופרות הקרטון עוד צפויה לקחת זמן. בלוריאל ישראל מעריכים כי המוצרים הראשונים באריזת הקרטון החדשה יגיעו למדפים בעולם רק במהלך השנה הבאה, ולפי שעה לא ברור האם ומתי יגיעו לישראל.
סך המכירות של קבוצת לוריאל עמד על 26.9 מיליארד אירו ב-2018, היא מעסיקה 82,600 עובדים ברחבי העולם ופועלת באמצעות 36 מותגים בינלאומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.