גם השבוע אין שינוי בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות: קבוצת איי.די.איי עדיין מככבת עם שני מותגיה, 9 מיליון וביטוח ישיר, במקומות הראשונים בטבלה.
הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.
הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע עם שיעור אהדה הנמוך בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.3%.
זכורות ואהובות
מפעל הפיס העלה השבוע פרסומת חדשה, כשאל הפריזנטור הקבוע ערן זרחוביץ' מצטרפת ניקול ראידמן, שמפגינה את כישורי השירה שלה. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה שעומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-966 אלף שקל. ההשקעה וההומור עושים את שלהם, והפרסומת ממוקמת במקום השני הן בדירוג הזכירה והן בדירוג האהדה.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 426 -פחות מאשר בשבוע שעבר, בו שודרו 519 פרסומות וחסויות. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-26.6 מיליון שקל, בהשוואה 25 מיליון שקל בשבוע הקודם. התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.