בכיר נוסף בשדרת הניהול עוזב את קבוצת יינות ביתן. מדובר בנתי בר, סמנכ"ל התפעול והשיווק של הקבוצה, שהצטרף לחברה לפני כשנה וחצי. בר הגיע מקבוצת ויסוצקי ונחשב למנהל מוערך שהיה אמור להוביל לצד סמנכ"ל הכספים הפורש את הטרן-אראונד של החברה.
נחום ביתן, בעל השליטה בקבוצת יינות ביתן, הוציא מכתב לעובדים, בו ציין כי בר הודיע לו על רצונו לסיים את תפקידו בחברה. "בתקופתו של בר החברה עשתה דרך משמעותית במיזוג התפעולי של מגה ויינות ביתן, ביצירת תשתיות מקצועיות וניהוליות ובהתוויית הדרך החדשה בהפיכת הרשת למספר שתיים בענף הקמעונאות בישראל", כתב ביתן לעובדים.
זה למעלה משנה שביתן מחפש מימון לרשת אותה הקים ושנקלעה לקשיים תזרימיים שמאיימים על איתנותה הפיננסית, בעיקר בשל שתי הרכישות האחרונות הגדולות שביצע - רשת מגה ורשת כמעט חינם. אלא שבניגוד לגל הבכירים שפרשו לאחרונה מהקבוצה טרום החתימה עם גורם פיננסי שיאפשר לה להתייצב, נראה כי בר המתין עם ההודעה על עזיבתו עד לחתימה על מזכר ההבנות עם קרן כלירמרק בנוגע להזרמה בהיקף של כחצי מיליארד שקל לרשת, ביום חמישי האחרון.
השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות ולתנאים מתלים נוספים. ביינות ביתן הצהירו עם החתימה על מזכר ההבנות כי "השלמת העסקה צפויה בתוך חודש".
את מקומו של סמנכ"ל התפעול ברשת ימלא מוטי אלחרר, מנהל ותיק בקבוצה, בעוד שאגף השיווק יעבור לבנו של ביתן, יוסי, אשר יהיה אחראי גם על פעילות האונליין, מועדון הלקוחות, ביתן עסקים ושירות הלקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.