לקראת תערוכת הרכב של ז'נבה חושפת רנו את הדור המחודש של הרנו מגאן. מלבד עדכון בעיצוב החיצוני והפנימי ושדרוג מערכות הסיוע לנהיגה למערכות מתקדמות וסמי-אוטונומיות, החידוש המרכזי בליין הוא גרסה חדשה עם הנעת פלאג-אין - הראשונה מסוגה בקונצרן רנו-ניסאן.
המערכת כוללת מנוע 1.6 ליטר בנזין חדש, שמשודך לשני מנועים חשמליים ולסוללה בקיבולת 9.8 קילוואט-שעה, אותה ניתן לטעון גם משקע חיצוני. המכונית יכולה לנוע על חשמל בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש ולנוע עד כ-50 קילומטר בממוצע על כוח חשמלי (על-פי תקן WLTP).
בנוסף שודרגה גרסת הקצה הספורטיבית מגאן RS, והיא מצוידת כעת במנוע 1.8 ליטר טורבו שמייצר 300 כ"ס ו-42 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית כפולת מצמדים.
עדיין לא ברור האם הנעת הפלאג-אין תופיע גם בגרסת הסדאן הפופולרית בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.