הפרסומת לבנק לאומי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעור הזכירה הנמוך בכ-36% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.
בשבוע השני שלה על המסך, הפרסומת למפעל הפיס, בכיכובם של ניקול ראידמן וערן זרחוביץ', היא האהובה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.2%.
הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 411, בהשוואה ל-426 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים השבוע עומד על כ-24.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-26.6 מיליון שקל בשבוע הקודם.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.