איחוד כוחות: מועדוני הצרכנות "קרנות השוטרים" ו"תמורה" של ארגון המורים יפעלו כארגון אחד. השותפות החדשה תאגד כ-150 אלף משקי-בית.
הרעיון במיזם הזה הוא להגדיל את כוח הקנייה של המועדון המאוגד אל מול ספקים, כאשר עמיתי המועדונים יוכלו לממש הדדית את ההטבות שמציעים שני המועדונים. עוד יתקיימו ירידי צרכנות משותפים - ירידים אלה נערכים לפני פסח וראש השנה, ובמסגרתם משווקים מוצרי חשמל, ריהוט וכלי בית בהנחות לעמיתים.
שני המועדונים, שכל אחד מהם מונה כ-65-70 אלף משקי-בית, פועלים גם דרך כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים, כאשר בשני המקרים חברת האשראי היא Max (לשעבר לאומי קארד). יצוין כי לא מדובר על מיזוג אלא על איחוד כוחות במסגרת של שותפות במטרה להעמיק את ההטבות לעמיתים.
ענף מועדוני הצרכנות, כלומר מועדונים שההצטרפות וההשתייכות אליהם היא מכורח העיסוק של העמיתים (בהווה ובעבר), כולל כמה מועדונים בולטים, בהם של "חבר" (אנשי הקבע וגימלאי צה"ל), "אשמורת" (הסתדרות המורים), "הוט" (מהנדסים, עובדים סוציאליים), "ביחד בשבילך" (חברי ההסתדרות) ועוד.
התחרות בין המועדונים הללו מתמקדת בעומק ההנחות וההטבות שמקבלים העמיתים בעולמות שונים בצרכנות - מכרטיסים לקולנוע או לאתרי בילוי ועד להנחות על מכוניות ועל דירות. בדומה לענפים אחרים, איחוד כוחות היא דרך להגביר את כוח המקח מול ספקים ובסופו של דבר להשיג את עומק ההטבות שנמדדות גם בהיקף הזכאים להן והמימושים בהתאם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.