ההכנות להשקת N12 נכנסות לישורת האחרונה: ל"גלובס" נודע כי בקבוצת קשת מכוונים כעת להשקיע את N12 - הזרוע הדיגיטלית החדשה של חדשות 12 - שבוע לפני הבחירות, זאת למרות שהכוונה המקורית הייתה להשיקה אחריהן. בימים האחרונים נפגשו אנשי קבוצת קשת עם חברות המדיה כדי לנסות ולסכם איתן על העברת תקציבי פרסום לאתר החדש, שצפוי לעלות תוך ימים ספורים.
לחדשות 12 יש כיום נוכחות דיגיטלית בשני אופנים: כחלק מאתר מאקו - זרוע הדיגיטל של קבוצת קשת (שהיא גם בעלת השליטה בחדשות 12); ובאפליקציה ייעודית. האפליקציה קיימת כ-13 שנה עוד מהתקופה בה חברת החדשות הייתה בבעלות משותפת של קשת ורשת. עם הפרידה מרשת עברה האפליקציה מתיחת פנים, אך כדי להפוך לתחרות משמעותית בדיגיטל, זה היה רחוק מלהספיק. לכן מאז שחברת החדשות עברה לבעלות מלאה של קשת, שקדו בחברה על פיתוח האתר לקראת השקה מחודשת, במטרה להפוך אותו לערוץ תקשורת דיגיטלי מרכזי, שיילחם באתר החדשות הגדול ביותר כיום - ynet.
ההשקה לפני הבחירות (בהנחה שלא תטורפד ברגע האחרון מסיבות טכנולוגיות) תאפשר לקבוצה לקבל נתח מתקציבי המפלגות, שההוצאה שלהן על קמפיינים מגיעה לשיאה בימים שלפני יום הבחירות. יתרון נוסף הוא באפשרות לייצר מודעות גבוה לאתר החדש, בגלל שבימים הללו תשומת-הלב הציבורית לחדשות ואקטואליה נמצאת בשיא.
N12 אמור לפעול מבחינת ייצור התוכן באופן נפרד ממאקו, אולם הפן המסחרי ינוהל במשותף. פרסום הווידאו הפרוגרמטי ישווק באמצעות ארטימדיה, וכל סוג פרסום אחר, כמו למשל מעברונים, ישווק ישירות על-ידי קשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.