הפרסומת של 9 מיליון מככבת השבוע בראש דירוג הפרסומת הזכורות והאהובות: הפרסומת בכיכובה של שני כהן והשחקנית גילה אלמגור, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא גם הפרסומת הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.2%.
השבוע יש פרסומת בולטת נוספת בדרוג האהדה: הפרסומת של קוטג' תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, שממוקמת אחרי הפרסומת של 9 מיליון בפער קטן. הפרסומת לקוטג' היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית עם השקעה שעומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.1 מיליון שקל.
זכורות ואהובות
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה על 475 (בהשוואה ל-411 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.6 מיליון שקל (בהשוואה ל-24.8 מיליון שקל בשבוע הקודם).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.