בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "רכב - מצטרפים ומקבלים עד 1,500 שקל הנחה (מדברים עם שוקה)", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ובכיכובן של שני כהן וגילה אלמגור. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של תנובה: "אין ארוחת ערב בלי קוטג' תנובה", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב ובכיכובו של רשף לוי. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-12% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.3%.
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של לפ"מ - "נגיף קורונה - הקפדה על ההוראות יכולה למנוע התפשטות", באמצעות לשכת ההפרסום הממשלתית (לפ"מ), הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 508 (בהשוואה ל- 475 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.8 מיליון שקל (בהשוואה ל-25.6 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.