בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קוטג' תנובה - "אריזות תנובה עם הטריוויה המשפחתית", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב ובכיכובו של רשף לוי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.
גם בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת (גם) השבוע אותה פרסומת. שיעור האהדה של הפרסומת לקוטג' תנובה גבוה בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.
מעניין לשים לב ששתי המחלבות תנובה וטרה נכנסו השבוע לעשירייה, כאשר תנובה ראשונה, וטרה סוגרת את הרשימה עם המקום העשירי. נתון מעניין נוסף: הבחירות מככבות גם בפרסומות, עם הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת להניע אנשים להגיע להצביע.
הזכורות והאהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תפוזינה WOW - "חצי מכמות הסוכר (בלי סימון אדום)", באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ובכיכובם של רותם אבוהב ובן זיני, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.04 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 542 (בהשוואה ל- 508 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.8 מיליון שקל (בהשוואה ל-29.8 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.