אחרי קרוב ל-10 שנים: לילך כהן-שולומון, מנהלת השיווק המוערכת של חטיבת החלב בתנובה פורשת - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי כהן-שולומון תעבור לשמש כסמנכ"לית השיווק של הנציגות הישראלית של ענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק.
מדובר במכה מבחינת תנובה, שכן כהן-שולומון שימשה כדמות מפתח שהובילה בשנים האחרונות את מהלכי השיווק של החברה בתחום החלב, ביניהם ההשקה של מעדני ומשקאות החלב מועשרי החלבון של תנובה תחת המותג GO, לצד רצף השקות של תחליפי חלב, הצמחת הקטגוריה והמיתוג המחודש שלהם תחת השם "אלטרנטיב"; וצברה לעצמה מוניטין על פעילותה הן בתוך החברה והן מחוץ לה.
במקומה של כהן-שולומון צפויה להתמנות לתפקיד מיכל בצר, כיום מנהלת תחום תזונה יומיומית בתנובה. בצר מועסקת בתנובה ב-12 השנים האחרונות. היא החלה את דרכה כמנהלת מותג והתקדמה בתפקידים שונים באגף השיווק ובמכירות. בשלוש שנים האחרונות היא מנהלת את היחידה העסקית של קטגוריות התזונה היומיומית - חלב, קוטג' וגבינת עמק, וזאת בנוסף למותג GO.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.