בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר, "ישיר עד אלייך - שרות פרימיום לכולם ללא תוספת עלות", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של מורן אטיאס. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של תנובה, "אריזות תנובה עם הטריוויה המשפחתית", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב ובכיכובו של רשף לוי. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-7% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של כלל ביטוח, "הלחצן של כלל - אפליקציית שירותי חירום בלחיצה אחת", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובו של הזמר איתי לוי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 1.6 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 544 (בהשוואה ל- 542 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-42.03 מיליון שקל (בהשוואה ל-36.8 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.