בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של אופטיקנה: "VERSO - משקפי ראייה רק ב399 שקל" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-11% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.4%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת AIG: "ביטוח רכב - משלמים פחות מקבלים מהר - תמיד תבדקו את AIG"' באמצעות ראובני פרידן IPG. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-20% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תנובה "משקה ALTERNATIVE - חדש! אלטרנטיבה טעימה לכולם", באמצעות MCCANN הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה, העומד על כ- 1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 495 (בהשוואה ל- 544 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.5 מיליון שקל (בהשוואה ל- 42.03 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.