בצל התפשטות הקורונה ברחבי העולם ובישראל, חברת וולט העולמית מוציאה פיצ'ר חדש שיאפשר ללקוחות לסמן במעמד ההזמנה כי הם מבקשים שהשליח ישאיר להם את המשלוח מחוץ לדלת.
הפיצ'ר שיתווסף לאפליקציה כבר מחר אמור לתת מענה לכל אותם אנשים שנמצאים בבידוד במדינות השונות בהן פועלת וולט.
מאז החלה התפשטות נגיף הקורונה מציינים בוולט עלייה בכמות ההזמנות, ולצדה עליה בכמות הפניות לשירות הלקוחות בבקשה לעדכן את השליח על הימצאות בבידוד. בנוסף, ישנה עליה במספר הלקוחות שבוחרים להשאיר טיפ באשראי.
חברת Wolt הוקמה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם. עד היום מרכז פעילותה של וולט ישראל המנוהלת על ידי אמרי גלאי היה בתל אביב - רמת גן - גבעתיים. בחודשים האחרונים היא הרחיבה את פעילותה גם לאזור הרצליה - כפר שמריהו, רמת השרון ולאחרונה גם ראשון לציון. כיום פועלת אפליקציית משלוחי האוכל מול למעלה מ-7000 מסעדות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.