חברות סלולר פנו למשרד התקשורת וביקשו לעצור ניודי מספרים באופן זמני, וזאת על רקע משבר הקורונה. משרד התקשורת החל אתמול לערוך שיחות עם מפעילי התקשורת והורה על צמצום פעילות המכירות והמוקדים. המשמעות היא שפעילות המכירה של שירותי סלולר תואט, והחברות יעברו לספק שירותים קודם כל ללקוחות הקיימים, לפני שיטפלו במתן שירות ללקוחות חדשים.
על-פי הוראות משרד התקשורת, החברות יחויבו לצמצם את הפעילות במוקדים כדי להימנע מהדבקות של נגיף הקורונה. גם הפעילות של אנשי המכירות נדרשת לקיצוץ משמעותי בהיקף הפעילות, ולכן המכירות יירדו. הדבר צפוי להביא לפגיעה משמעותית מאד בחברות הסלולר.
בעיה נוספת שהחברות יידרשו להתמודד איתה היא הקושי לטפל בבעיות אצל לקוחות, בין אם מדובר בתקלות אינטרנט או תקלות בטלוויזיה, שכן ישנם בתים שבהם יש חולים שנמצאים בבידוד, אשר הטכנאים יתקשו להיכנס ולטפל בתקלות אצלם. לכן מסתמן כי בקרב החברות המגמה היא לטפל קודם כל בלקוחות הקיימים, לפני שיתפנו לבצע התקנות חדשות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.