בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר: "ישיר עד אלייך - שירות פרימיום לכולם ללא תוספת עלות", באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי ובכיכובה של מורן אטיאס. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.4%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של AIG: "ביטוח רכב - משלמים פחות מקבלים מהר - תמיד תבדקו את AIG", באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובכיכובו של אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.
הזכורות והאהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של "yes - מצטרפים ל-yes ב-79 שקך לחודש (הבוזגלוס)", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-957 אלף שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 441 (בהשוואה ל-495 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.6 מיליון שקל (בהשוואה ל-35.5 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.