המגזין "פלייבוי" יפסיק לפרסם מהדורות דפוס בארה"ב אחרי קרוב ל-70 שנה בדוכני העיתונים, כך מסרה המוציאה לאור Playboy Enterprise. המגזין - שנאבק על רווחיות זה שנים וצמצם בהתמדה את תפוצתו ותדירות הופעתו מאז מותו של המייסד יו הפנר ב־2017 בגיל 91 - נפל גם הוא קורבן לנגיף הקורונה העולמי.
"כאשר הלכו והתבררו ממדי הפגיעה של מגפת הקורונה בהפקת התוכן וכן בשרשרת ההפצה והאספקה, נאלצנו לזרז את ההסבה שעברנו בחזית הפנימית", כתב בן קון, מנכ"ל החברה-האם, בפוסט באתר מדיום. "החלטנו שגיליון אביב 2020, שמגיע לדוכני העיתונים השבוע, יהיה גיליון הדפוס האחרון לשנה זו בארה"ב".
המגזין ימשיך להופיע בקביעות אונליין, עם מהדורות אקראיות מיוחדות בדפוס. יחד עם זאת, מחוץ לארה"ב הוא ימשיך להופיע בדפוס בכמה שווקים, באמצעות הסכמי רישוי. "ב־66 השנים האחרונות הפכנו להרבה יותר ממגזין, ולעתים צריך להניח לעבר כדי לפנות מקום לעתיד", כתב קון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.