וולט ישראל מבטלת את העמלות למסעדות על הזמנות באיסוף עצמי - כך עולה ממכתב ששלח מנכ"ל החברה למסעדנים והגיע לידי "גלובס".
"אנחנו רואים גידול ניכר באחוז ההזמנות של איסוף עצמי, ולכן החל מהיום, 23 במרץ, ולמשך 30 ימים, אנחנו מורידים את העמלה הנגבית עבור הזמנות באיסוף עצמי ל-0%", כותב היום (ב') אמרי גלאי, מנכ"ל וולט, במכתב שהופץ למסעדנים לקוחות החברה.
עוד כותב גלאי כי וולט תציע הקלות נוספות למסעדנים גם בשיטת התשלום: "כדי להקל על תזרים המזומנים, אנחנו נעבור לביצוע שתי העברות בשבוע - במקום העברה שבועית אחת - של ההכנסות מהמכירות שלכם דרכנו".
בנוסף מעדכנת וולט את המסעדנים על הגדלת תקציב השיווק ועל פרסום "רב מהרגיל" במהלך 30 הימים הבאים, וזאת "לעידוד הציבור הרחב להזמין משלוחים, בדגש על מסעדות מקומיות, ולהגדיל את החשיפה של אותן מסעדות באפליקציה וברשתות החברתיות".
בנוסף מעדכנת אפליקציית משלוחי האוכל כי הגדילה את צוות התמיכה והכפילה את כמות ההדרכות והגיוסים של שליחים, וכי תהליך גיוס השליחים הועבר להדרכה וירטואלית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.