ספקית האינטרנט 011 מבטיחה לפצות את לקוחותיה שנפגעו מהתקלה שאירעה אתמול (א') ושיבשה ללקוחותיה קבלת שירותים באופן תקין. בעלי החברה אופיר ורמשטיין אישר כי אירעה תקלה, והסביר כי מקורה במעבר שרתים מפרטנר לסלקום.
לדברי ורמשטיין, "אני סבור כי רשת אינטרנט שלנו תהיה מהמצוינות והאיכותיות. נכון, בדרך נתקלנו בתקלה. יחד עם זאת, הצלחנו להתגבר עליה. לצערי, הלקוחות סבלו מהתקלה, ובטח בימים אלה מדובר בתקלה קריטית. אני מצר על כך, זאת לא הייתה הכוונה. אנחנו ניתן פיצוי לכל הלקוחות, אשר ייתן מענה הולם לתקלה. כמו כן, אנחנו לומדים את התקלה ונסיק מסקנות נדרשות".
011 היא אחת הספקיות הבולטות בשנים האחרונות מקרב ספקיות האינטרנט הקטנות שפועלות במסגרת "הבנדל ההפוך" של בזק, כלומר בזק היא זו שמוכרת את שירותי האינטרנט של 011 בשל האיסור החל עליה למכור אינטרנט בצורה ישירה. 011 מכרה את שירותיה במחירים מאד נמוכים, ולכן בזק שיווקה אותה בצורה אגרסיבית, ויש המעריכים כי יש לה עשרות אלפי מנויים לכל הפחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.