שופרסל, קמעונאית המזון הגדולה בישראל שגם מחזיקה בשירותי האונליין בהיקפים הגדולים ביותר בשוק המקומי, מצמצמת כעת את המגוון שהיא מוכרת אונליין ומגבילה את הכמויות שניתן לרכוש בחלק מהמוצרים.
הרשת בניהולו של איציק אברכהן מצמצמת כ-20% מהמגוון שקיים באתר האונליין שלה. בחברה מסבירים כי מטרת המהלך היא "לאפשר את הרחבת השירותים לציבור לקוחות רחב ככל הניתן לאור הביקוש האדיר לשירותי שופרסל אונליין בימים אלה".
במקביל, שופרסל הטילה הגבלות כמותיות על רכישת ביצים, סוכר וקמח. בחנויות ובאתר האונליין של החברה ניתן לרכוש לכל היותר שתי חבילות ביצים. באתר האונליין ניתן לרכוש לכל היותר ארבע חבילות סוכר ולכל היותר ארבע חבילות קמח.
מדובר במגבלות יוצאות דופן שמטילה היום שופרסל כדי להתמודד עם העומסים ועם הגידול בביקושים בקנייה מקוונת על רקע החששות מהתפשטות וירוס הקורונה וההגבלות שהוטלו על-ידי המדינה.
במדינות נוספות בעולם רשתות השיווק הגבילו את מגוון המוצרים שנמכר בהן כדי להתמודד עם העומסים. כך למשל, רשת Coop בשווייץ הוציאה מהמגוון שלה מוצרים שהיא אינה מגדירה כחיוניים, דוגמת מוצרי קוסמטיקה והלבשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.