בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של בנק מזרחי טפחות: "אנחנו רוצים להגיד תודה", באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובכיכובו של דביר בנדק. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של סלקום TV: "אלפי סדרות סרטים ותכנים מהטובים בעולם כדי שגם בתקופה..", באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ובכיכובו של אודי כגן ("משיח"). שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.7%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, גם השבוע הקמפיין של משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה, הכולל מספר פרסומות - "יחד ננצח את קורונה (שטיפת ידיים)" ו"הישארו בבית" - באמצעות לפ"מ, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 390 (בהשוואה ל-336 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-26.8 מיליון שקל (בהשוואה ל-28.0 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, מציין כי בתקופה זו של השנה, לפני חג הפסח, הפרסומות שבדרך כלל מככבות במדד הפרסומות הזכורות והאהובות הן של רשתות המזון השונות - בעוד שהשנה נראה כי פרסומות "אווירת הקורונה" דוחקות אותן החוצה, מלבד רשת שופרסל שמזכירה לנו כי החג מתקרב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.