אחרי תנובה, שטראוס ושסטוביץ: גם קבוצת קוקה-קולה ישראל נכנסת לראשונה למכירה ישירה לציבור הצרכנים על רקע משבר הקורונה. בצל זמני משלוח הארוכים למשלוחים מרשתות המזון, החברה שבבעלות דודי ורטהיים פותחת פלטפורמת מסחר מקוון בה היא מוכרת מזון ומשקאות במשלוח ישיר הביתה, החל מקוקה-קולה ועד ג'וני ווקר וקמפרי.
פלטפורמת המסחר המקוון של קבוצת קוקה-קולה ישראל (החברה המרכזית) עלתה תחת השם "נביעות ועוד". עד היום הקבוצה החזיקה מתחת לרדאר מכירת משקאות ישירה לצרכני ברי המים שלה, ביניהם גם קוקה-קולה ומוצרים של יבואנית המזון ריסטרטו, אך כעת עם העמקת המשבר וזמני המשלוח הממושכים היא פותחת את הערוץ הזה לציבור הרחב עם משלוחים שיסופקו לצרכנים מהיום למחר (למעט שבתות וחגים).
בניגוד למתחרות כמו שסטוביץ, שעלות הזמנת משלוח באמצעותה תעלה כ-30 שקל - בקבוצת קוקה-קולה ישראל בחרו במודל שונה. במקום לגבות בנפרד דמי משלוח, קוקה-קולה מתמחרת את המוצרים באופן שמגלם את עלות המשלוח, כך שהמינימום להזמנה יעמוד על 100 שקל, והמשלוח יהיה כלול בעלות ללא דמי משלוח נוספים.
בין המוצרים שנמכרים תחת הפלטפורמה החדשה: מוצרי נביעות, קוקה-קולה, ספרייט, פאנטה ויתר המשקאות המוגזים שלה, מוצרי פריגת, בירות של קרלסברג, טובורג, ויינשטפן, גינס יינות של יקב תבור וכן מותגי האלכוהול של IBBLS בהם קמפרי, אפרול, ג'וני ווקר, סמירנוף, ממרחי עגבניות של MUTTI ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.