בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות: "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר, מדורגת השבוע הפרסומת של תנובה: "חפשו בגוגל זמן משפחה", באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.7%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, גם השבוע הקמפיין של משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה, הכולל מספר פרסומות - "יחד ננצח את קורונה (שטיפת ידיים)" ו-"הישארו בבית" - באמצעות לפ"מ, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.