בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.9%.
גם בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע אותה פרסומת. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.8%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, גם השבוע, הקמפיין של משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה, הכולל מספר פרסומות: "יחד ננצח את קורונה (שטיפת ידיים)" ו-"הישארו בבית", באמצעות לפ"מ, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה, העומד על כ-2.1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.