תנובה, חברת המזון הגדולה בישראל, מנצלת את המומנטום וממשיכה להרחיב את מערך המכירה הישירה שלה לצרכן. הפעם בחרה תנובה להציע לא רק מוצרים מקטגוריות הבסיס שלה כמו חלב, גבינה צהובה, מעדנים ושמנת, וכעת היא פונה, במסגרת השקה לחג השבועות, גם לשילוב של מוצרים "מתוחכמים" יותר בתמחור גבוה יותר. המודל הוא מחירים דומים למחיר הממוצע ברשתות הקמעונאות, ומשלוח עד הבית ללא דמי משלוח עוד ביום ההזמנה.
במסגרת הרחבת הפעילות, החברה תחל בשבוע הבא לשווק מהדורה מוגבלת של מארזי סדרת הגבינות המיוחדות שלה, שנקראת "Collection", במחיר של 130 שקל. המארזים כוללים פלטת גבינות וסכיני גבינות של המותג ארקוסטיל ומארז איטלקי הכולל פסטות טריות, רטבים מוכנים לפסטה ונתח של גבינת פרמז'ן במחיר של 120 שקל.
מארזי החג של תנובה ללקוחותיה / צילום: נמרוד סונדרס
משבר הקורונה הפך לזרז משמעותי לבליץ של מהלכים המכונים D2C (ישירות לצרכן - Direct to Consumer) אשר יצאו לדרך בימים האחרונים. תנובה הייתה הסמן הימני כשהודיעה כבר בתחילת המשבר כי תמכור מארזים קבועים של מוצריה ישירות לצרכנים, מה שכנראה גרם גם לשסטוביץ ולקבוצת קוקה-קולה ישראל לאזור אומץ ולקפוץ על העגלה, כששטראוס גם היא פיתחה, הרחיבה וחידשה את המיזמים הקיימים שלה בתחום.
אלה עלו עם אתרי מסחר מקוונים שמציעים זמני אספקה מקוצרים ומציעים את המוצרים הנמכרים ביותר של החברה (ולא את הקטלוג המלא) במשלוח לבית של הצרכן. חלקן מגלמות את עלות המשלוח בתמחור של המוצרים ללא עלות מוספת, וכדי לעשות זאת חלק מהן מאלצות את הצרכן לרכוש בכמויות גדולות (23 מוצרי חלב או 24 פחיות משקה). אחרות מציעות משלוח עם עלות של עד 30 שקל (בדומה לרשתות השיווק) אך עם אפשרות לקבל מוצרים בודדים; והפרמטר הקריטי והמשותף לכולן: זמני משלוח קצרים, רובם מהיום להיום או מהיום למחר, שמנסים להתחרות בזמני המשלוח הארוכים שאפשרו הרשתות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.