חברת פרטנר הודיעה היום (ד') על השקת סל מוצרים ושירותים ללקוחות עסקיים קטנים, בינוניים וגדולים, שיאפשרו המשכיות עסקית בכל מקום ממנו העובד מחובר למערכות הארגון. זאת על רקע המגמה המסתמנת בארגונים רבים להמשיך ולאפשר לעובדים לעבוד מהבית היכן שהדבר מתאפשר.
לדברי החברה, סל המוצרים החדש מיועד לעסקים בעלי צרכים שונים, כאשר מנהלי הלקוח בפרטנר יתאימו את המוצרים, השירותים והתמיכה לצרכים תפעוליים שונים של כל עסק, תוך הסתכלות על צורכי הארגון ועל צורכי העובד וסביבת העבודה הטובה ביותר שניתן לספק לו גם מרחוק.
בשבועות האחרונים שוק העבודה נאלץ להטמיע פתרונות לעבודה מרחוק עבור מאות אלפי עובדים, בעיקר בארגונים שהוגדרו חיוניים, כמו מוסדות פיננסיים, תחבורה, אנרגיה וחשמל, מזון ועוד. 42% מהישראלים שהמשיכו לעבוד בשבועות האחרונים תחת ההגבלות, עברו לעבוד מהבית, כך לפי ממצאי סקר מיוחד שבוצע על-ידי מגון גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר. עבור רובם המוחלט של העובדים, מדובר היה בשינוי בסביבת העבודה בהשוואה לשגרה, לצורך התאמה למציאות החדשה ולהנחיות הרשויות.
יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות בפרטנר, מסר: "במציאות המורכבת של 'שגרת קורונה', סיפקנו בשבועות האחרונים פתרונות תקשורת שמאפשרים למאות אלפי עובדים לתמוך בהמשכיות העסקית של חברות וארגונים בכל הגדלים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.