אחרי חודשים ארוכים של סכסוך: המוצרים של טרה חזרו למדפי יוחננוף. ל"גלובס" נודע כי רשת הקמעונאות הציבורית יוחננוף הגיעה להבנות עם המחלבה שבבעלות החברה המרכזית (קבוצת קוקה-קולה ישראל).
בחודש אוגוסט האחרון הרשת הפסיקה לרכוש סחורה של מחלבת טרה (למעט חלב טרי) ב-26 החנויות שהיא מפעילה, וזאת ככל הנראה על רקע פערים בנוגע לתנאי הסחר. הפערים בין הצדדים נגעו רק למוצרי המחלבה, ולא ליתר המוצרים שמשווקת הקבוצה. בינתיים רשת המזון שבשליטת משפחת יוחננוף אף הונפקה בבורסה בתל-אביב.
ערב משבר הקורונה, ולאחר כשבעה חודשים של סכסוך, הגיעו הצדדים להבנות, כך שמוצרי המחלבה חזרו להיות מסופקים לרשת.
טרה היא המחלבה השלישית בגודלה בישראל, ומכירותיה מהוות כ-11% משוק החלב המקומי. בשליש הראשון של 2020 מכרה טרה מוצרי חלב בהיקף של 337 מיליון שקל, גידול של 11.4% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, וזאת בין היתר הודות לצריכה המוגברת שנרשמה במסגרת משבר הקורונה.
ברשת יוחננוף ובחברה המרכזית אישרו את הפרטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.