דוחות מעורבים לחברת הוט. לצד דיווח על גידול במספר המנויים הקבוצה יורדת בהכנסות ובמדדי הרווחיות.
הוט רושמת צמיחה גבוהה במצבת לקוחות המגזר הנייח של 14 אלף מנויים, אך היא לא מפרטת את סוג הלקוחות והאם מדובר בלקוחות טריפל או אינטרנט בלבד. הערכה היא שהשקת חבילת ה-500 מגה ביט, תרמה לגידול במספר המנויים, אך כאמור הדבר לא בא לידי ביטוי בהכנסות שירדו ב-14 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם וקיפאון לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בתחום הסלולר החברה צמחה ב-6 אלפים מנויים מתוכם 4 אלפים מנויי פוסט פייד ואלפיים לקוחות פרי פייד. מכירות הציוד קצה גם כן נחלשו הרבעון ב-4 מיליון שקלים.
הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון 2020 הסתכמו ב-951 מיליון שקל לעומת 959 מיליון שקל רבעון מקביל אשתקד, ירידה של 1%.
ה-EBITDA (רווח תפעולי לפני הפחתות והפרשות) עמד ברבעון על 349 מיליון שקל כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בפעילות הנייחת אין כמעט שינוי והוט מדווחת על הכנסות של 563 מיליון שקל למגזר לעומת רבעון קודם. בפעילות הסלולר החברה רשמה גידול של 8 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם שהסתכמו בהכנסות של 208 מיליון שקל ו-186 מיליון שקל רבעון מקביל 2019.
תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה הסתכם ב-106 מיליון שקל לעומת 101 מיליון שקל ברבעון הקודם ו-111 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.