בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-62% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.4%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של מכבי שירותי בריאות (קופת-חולים מכבי), "עתיד בריא", באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-54% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של פרטנר TV, באמצעות מקאן תל-אביב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה,העומד על כ- 1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 436 (בהשוואה ל- 328 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.8 מיליון שקל (גבוה משמעותית מהשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.