בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של yes+ בהשתתפות הזמרת-חיילת נועה קירל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-109% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של מכבי שירותי בריאות (קופת-חולים מכבי), "עתיד בריא", באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.9%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של yes+ הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 451 (בהשוואה ל- 436 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29 מיליון שקל (נמוך משמעותית מהשבוע הקודם - 35.8). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.