בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השלישי הפרסומת של yes+,
באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובה של נועה קירל. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-66% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תנובה, "קונים 8 מוצרים ומקבלים שניים מתנה", באמצעות מקאן תל-אביב. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.
זכורות ואהובות 11.6
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תנובה באמצעות מקאן הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 451 (בהשוואה ל-436 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29 מיליון שקל (בדומה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.