חברת הגלידות הגדולה בעולם, יוניליוור, חוברת ל-Wolt ומתחילה להציע משלוחי גלידות וארטיקים לחוף הים, כחלק משיתוף-פעולה עולמי בין השתיים.
בארץ זה קורה תחת המותג המקומי של יוניליוור - גלידת שטראוס. לקוחות יוכלו להזמין לחוף מארזים המכילים מגוון רחב של מותגי הגלידות, ולקבל אותם בצידנית ממותגת עד הכתובת הרצויה.
שיתוף-הפעולה אמנם צפוי להימשך לשבוע בלבד (עד סוף השבוע הנוכחי) ולהיות נקודתי לערים תל-אביב, הרצליה ורמת השרון.
אבל מה שמעניין בצעד הזה מעבר ליוזמה הנקודתית, היא היותו חלק ממגמה רחבה יותר. התהליך שבו חברות המזון הגדולות, בוודאי בעידן פוסט משבר הקורונה, או לפחות הגל הראשון שלו, כבר לא מסתפקות בסופרמרקט, ומחפשות עוד ועוד דרכים להגיע אל הצרכן ולחסוך לו את האינטרקציה הפיזית עם הסופרמרקט.
וזו כנראה רק ההתחלה, שמצטרפת לשלל מהלכי מכירה ישירה שהשיקו בחודשים האחרונים תנובה, שטראוס, החברה המרכזית, שסטוביץ, קימברלי קלארק, טמפו ואחרות, ובמקביל לחיבור של וולט עם קמעונאיות שאינן מסעדות, דוגמת רשת חנויות הנוחות Yellow או רשת הפארם Be.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.