בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-24% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - מדברים עם שוקה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב / PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-18% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.
הקמפיין של כלל - באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 455 (בהשוואה ל-451 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.6 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 39.8 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.