בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב22% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - מדברים עם שוקה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב / PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-17% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.
הקמפיין של יופלה באמצעות מקאן הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כמיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 407 (בהשוואה ל-455 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 29.8 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 36.6 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.