חברות התעופה הישראליות בהדממה, אבל הזרות לא נחות: יונייטד איירליינס מכריזה על קו תל אביב-שיקגו. הקו יחל לפעול בחודש ספטמבר. הקו יפעל בתדירות של 3 פעמים בשבוע במטוסי דרימליינר 787-9.
במקביל הודיעה החברה על הגדלת תדירות הטיסות הפעולות כיום בקו תל אביב-ניוארק - מ-7 טיסות בשבוע ל-10 טיסות. בנוסף, הקו הישיר לוושינגטון די.סי. צפוי לחזור לפעול בחודש אוקטובר. השבוע תחדש החברה את טיסותיה בקו תל-אביב-סן פרנסיסקו.
לפי דוח רשות שדות התעופה לחודש יוני, יונייטד היא החברה שהטיסה הכי הרבה נוסעים ביחס לחברות האחרות - כמעט 9,000 נוסעים, מספר הנמוך ב-86% לעומת ימי השגרה, אבל הוא גבוה יותר מזה של אל על שהטיסה כ-6,600 נוסעים בחודש יוני.
נכון לעכשיו, יונייטד ודלתא הן שתי החברות היחידות הפועלות בקווים לצפון אמריקה, כשיונייטד טסה למספר היעדים הגדול ביותר בקו. השנה הייתה אמורה להיכנס גם אמריקן איירליינס לפעילות בקווים מדאלאס לתל אביב, אלא שהחברה הודיעה זה מכבר על דחיית השקת הקו בשנה.
נזכיר כי ישראלים רשאים להיכנס לארה"ב, אולם אין הדדיות משום שאזרחים זרים, כולל מארה"ב לא רשאים להיכנס לישראל. עוד נציין כי חלה חובת בידוד של 14 ימים לנכנסים לישראל מכל מדינה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.