בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע טורנדו באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-28% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של תמי 4 - באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-11% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.
הקמפיין של לאומי קארד-מקס - באמצעות מקאן הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ- 1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 427, בהשוואה ל-407 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.5 מיליון שקל - גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 29.8 מיליון שקל. התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.