כצפוי, אל על מודיעה כי היא לא תחדש את טיסות הנוסעים הסדירות עד 31 באוגוסט. בהתאם, הודיע מנכ״ל החברה גונן אוסישקין לעובדים על הארכת החל״ת עד ל-31 באוגוסט.
כיום, 95% מעובדי אל על מצויים בחל״ת. החוב של החברה לנוסעים יגדל בהתאם כשכל מי שהזמין טיסה מראש לקיץ, מצטרף למי שממתין לקבל את כספו. היקף החוב לנוסעים על טיסות שבוטלו עומד על כ-1.5 מיליארד שקל.
במכתב לעובדים מפרט אוסישקין על חתימה עם סקטור הטייסים. החתימה נעשה בלי נוכחות הוועד לאור הפערים העמוקים בין הצדדים גם אחרי שעות של דיונים שנערכו אמש. מי שחתם מול ההנהלה הוא ארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות. ההסכם ישקף התייעלות של 105 מיליון דולר בשנה בסגמנט הטייסים בו מועסקים 650 עובדים. בכך סיימה אל על את משימתה לחתום על הסכמים עם ועדי העובדים שלה, כתנאי לקבל הסיוע מהמדינה.
אוסישקין פירט לעובדים כי התוכנית כוללת פרידה מאנשים רבים, הפחתות שכר וויתור על הטבות פרט. בנימה אופטימית כותב אוסישקין כי אל על שוקדת על הדרכים לנצל את היתרון היחסי שלה ולהתאים את עצמה למציאות ולתחרות הצפויה לה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.