נטפליקס פרסמה הלילה לאחר המסחר את תוצאותיה לרבעון השני, ופיספסה בענק את תחזית הרווח למניה אך עקפה בהכנסות. המניה נופלת בכ-10% בשלב שלאחר המסחר.
ברבעון השני של 2020 הרווח הסתכם ב-720 מיליון דולר, או 1.59 דולרים למניה, על הכנסות של 6.15 מליארד דולר. התחזיות של FactSet, היו לרווח של 1.82 דולרים למניה, על הכנסות של 6.04 מיליארד דולר. ברבעון המקביל ב-2019, רשמה נטפליקס הכנסות של 4.92 מיליארד דולר.
אכזבה נרשמת לגבי התחזית לרבעון הבא שהונמכה. נטפליקס צופה רווח של 954 מיליון דולר, או 2.09 דולר למניה.
לנטפליקס יש כיום 192.9 מיליון מנויים בהשוואה לרבעון השני של 2019 אז היו לחברה כ-151 מיליון מנויים. ברבעון השני נוספו לחברה 8.26 מיליון מנויים חדשים, לעומת תוספת של 15.7 מיליון מנויים חדשים ברבעון המקביל אשתקד. נטפליקס צפתה כי ברבעון השני תהיה תוספת של 7.5 מיליון מנויים חדשים כך שהנתון עולה על התחזיות.
בתוך כך, נטפליקס ממנה את ראש מחלקת התוכן, טד סרנדוס, כמנכ"ל משותף יחד עם ריד הייסטינגס.
מאמצע חודש מרץ האחרון, שיא הנפילות בשווקים נוכח משבר הקורונה, נטפליקס נהנתה ממהלך עליות של יותר מ-70% כאשר המניה נסחרת כעת ברמת שיא כל הזמנים. בשוק מעריכים כי העלייה במנייה מגלמת את ההייפ ממנו נהנתה החברה בעת משבר הקורונה. בנוסף, דוח של Deloitte שפורסם בחודש החולף מגלה שלמרות הזינוק בתקופת הקורונה, המלחמה של חברות הסטרימינג על הכיס של הצרכן דווקא התחזקה.
הסקר של Deloitte מורכב משני חלקים. הראשון נעשה בין דצמבר 2019 לינואר 2020 ואילו השני התבצע במאי 2020. לפי הסקר, מספר האמריקאים שמשלמים על לפחות שירות וידאו סטרימינג אחד עומד כעת על 80%, לעומת 73% בתקופה שלפני הקורונה. מדובר בזינוק שהתבצע כמעט בכל פלחי הגילאים בארה"ב, והוא בולט במיוחד בדור הבייבי בום - מ-54% ל-69% אחרי התפרצות המגפה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.