בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב36% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע תמי 4 -באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-12% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.
זכורות ואהובות
הקמפיין של דלתא - באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ-1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 498 (בהשוואה ל-409 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-40 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 37 מיליון ₪). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.