טבלת התכניות המובילות משקפת השבוע היטב את אסטרטגית שיבוץ התכניות של קשת ורשת: רשת ממשיכה לבלוט בזכות תכנית אחת - הישרדות, ואילו שאר הטבלה נשלטת על ידי קשת שמציגה נתוני פריים טיים המשקף שקלול עלות-תועלת לתקופה בה הצפייה בערוצים המסחריים גבוהה יחסית אך הביקוש לפרסום איננו גבוה.
קשת 12 עם 9 מתוך 10 תכניות בטבלת הדירוג
קשת משלבת בפריים טיים שלוש תכניות המשובצות על פני השבוע: "מי רוצה להיות מיליונר", תכנית זולה במיוחד שמצליחה לנפק רייטינג כמו של תכנית ריאיליטי ממוצעת, ובנוסף את "בית הספר למוסיקה" ו-"MKR המטבח המנצח". שתי התכניות אמנם לא מציגות רייטינג בסדרי גודל של מגה הריאליטי שקשת חתומה עליהם כמו "חתונה ממבט ראשון" או "מאסטר שף", אך מצד שני הן גם עולות הרבה פחות.
את המקומות בטבלה שלא קשת תופסת, תופסות התכניות של חברת החדשות שלה: השבוע האינטנסיבי בחדשות, לרבות אי הוודאות לגבי המגבלות שיאושרו עשה את שלו ומהדורות אמצע השבוע הם התכנית השנייה הנצפית עם רייטינג ממוצע של 15.5% ו- 449 אלף צופים בממוצע. חדשות שבת ואולפן שישי תופסים את המקומות השמיני והתשיעי בהתאמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.