שש שנים מאז שהצטרף ל"קשת", רועי ברגר, מנהל מחלקת יחסי הציבור והקידום של ערוץ 12, ביקש לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה. מהלך זה ייצא לפועל עד תום השנה.
ברגר מונה לתפקיד בשנת 2016. במסגרת תפקידו הוא גיבש את אסטרטגיית יחסי הציבור והקידום של תכניות "קשת" בכל הז'אנרים, בהן "חתונה ממבט ראשון", "ארץ נהדרת", "מאסטר שף", "ערב טוב עם גיא פינס", "הכוכב הבא" ו"נינג'ה ישראל", והיה שותף בקמפיין המעבר לאפיק 12, במסגרתו יזם והוביל את השקת לוח השידורים במסיבת עיתונאים וירטואלית.
את דרכו ב"קשת" החל בשנת 2014, כשניהל בפועל את יחסי הציבור לתכניות הבידור והריאליטי של הערוץ, אז באפיק 22, בהן "האח הגדול", "בית ספר למוסיקה" ו"מועדון לילה", וכן את דוברות ערוץ 24 ואתר "mako". לפני כן שימש כדובר "ענני תקשורת" וערוצי VIACOM בישראל.
רועי ברגר: "בתקופה האחרונה החלטתי שהגיע הזמן לשינוי. חשבתי לקעקע את לוגו 'קשת' על המצח אבל בחרתי ללכת על אופציה סוערת יותר ולפתוח פרק חדש בחיים. אלפי תודות לאבי וטלי שלימדו אותי את כל החומר האפשרי בחוג לאמנות התקשורת בבית הספר למנהיגות בראול ולנברג 12, ולכל האנשים המעולים שעבדו איתי בשנים האחרונות".
טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה, "קשת": "בקיץ 2014 נכנס למשרד בחור מלא ביטחון וכריזמה והודיע בדרמטיות - 'כאן אני רוצה להיות'. זה רועי - מזקק תחושות, מגדיר מטרות ויוצר מציאות. בכישרון, במקצועיות ובתשוקה קידם את תוכניות 'קשת' והפך לשותף משמעותי במסע המעבר לערוץ 12. שש שנים של ימים שמחים וגם ימים אינטנסיביים. ובעיקר של הרבה יחד. אני שמחה בך, גאה בהחלטתך ובטוחה בהצלחתך, כי הרי אתה יודע בדיוק היכן אתה רוצה להיות".
אבי ניר, מנכ"ל "קשת": "במשאל בזק שעשיתי עם עצמי, התקשיתי להכריע אם רועי מוכשר יותר, חרוץ יותר או נלהב יותר. קל להגיד שהוא יותר. בזכות כל אלו ובזכות החיבור שלו והאמונה שלו בעשיה של 'קשת', רועי הפך מהר מאד לאחד המנהלים הצעירים והמוכשרים בארגון שתרם, דחף והצליח מאד בתפקידו ומילא מקום ייחודי וחשוב במערך הקידום של החברה. אני מודה מקרב לב לרועי בשם כל החברים ב'קשת' ובשמי ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך. נתגעגע".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.