בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-12% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון - באמצעות משרד גליקמן שמיר סמסונוב / PUBLICIS עם שיעור האהדה לפרסומת נמוך ב-8% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.
זכורות ואהובות
הקמפיין של שירותי בריאות כללית - באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב/PUBLICIS הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ-760 אלף שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 390, זאת בהשוואה ל-453 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-22 מיליון שקל - נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 29 מיליון שקל. התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.